Juldagen :)

Igår nalkades det fest! och det var vad det blev också! Det började hemma hos flodhästen, var trevligt folk där! Sen gick jag, Josse och Becca vidare till min bror, han bjöd på allt möjligt. Hemma hos han blev det alldeles för mycket för mig och det fick ju sina konsekvenser, men jag mådde fint!
Blev krogen trots att min bror inte ville att jag skulle gå ut, han påstod att jag var alldeles för full! men man är inte full förns man deckat!
Ramlade tydligen flera gånger för har blåmärken på hela knäna. Menmen, kanonkväll!

Idag vaknade jag upp med ett huvud tungt som ett bowlingklot! Sen har jag slappat typ hela dagen. Var på bio framåt kvällen med lillebror och Beccis, "Alvin och gänget 2", den var faktiskt bra! :)

Ikväll är det jag och min dator som gäller, ska sova skapligt för är sjukt trött! Imorgon blir det Eskilstuna och shopping med Beccas familj! hoppas jag hittar en klänning och ett par skor till nyår!

Puss på dig vaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0