den här jävla rubriken alltså, vad ska man skriva?

Igår var jag på Gröna lund och skansen med pappa, siw, alicia, elina, göran, karin och wilmer! det var roligt, men jäkligt varmt ska jag säga, tog nog för varma kläder på mig, men det gick bra i alla fall. Åkte en hel del karuseller och det var roligt! :D Vann också 2kg marabou mjölk chocklad, haha snacka om chockad jag blev!
Kom hem väldigt sent med tåget eftersom jag fortsatte hem till katrineholm och alla andra gick av i flen, tåget kom väl in runt halv tolv och älskling mötte mig där, så gick han med mig hem, var hemma runt tio över tolv! Sen blev det sängen direkt och jag somnade som en stock!
Bilder från gårdagen kommer, när jag orkar lägga in dem!  antingen senare eller någon annan dag :)

Idag har det inte blivit mycket gjort, sov länge, segade som fan hela förmiddagen. Sen har jag varit med min snygging hela eftermiddagen/kvällen, det var mys, saknat han! han är bäst! <3

Imorgon ska jag på begravning klockan elva, sen blir det fest hos becca, om det inte kommer upp något annat!
Nu ska jag duscha och sen se om jag hittar något passande att ha på mig på begravningen imorgon.

emelieolsson

Kommentarer
Postat av: Kristofer

Naw, det är alltid mysigt att vara med dig <3 Saknar dig älsk :( <3

2009-07-16 @ 23:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0