lördag, söndag, måndag, tisdag & onsdag

Hejsan, nu var det ett tag sen jag skrev, jag som skrev i tidigare inlägg att jag skulle bättra mig! fy på mig!
I lördags var jag i alla fall på fest hos sofie:) det var skojj till & från! haha
I söndags åkte jag till Göteborg med tåg, i måndags vart det liseberg hela dagen och i  tisdags vart det stan, men köpte dock bara ett sött litet linne!
och nu idag blev det att ta tåget och fara hem till katrineholm igen! har saknat mig älskling massa!
Nu ska jag plocka undan lite här sen kila hem till Kristofer och hämta min hund, han kommer bli så glad! hihi:D
Laddar upp lite bilder från Göteborg senare när jag kommer hem och får tid till att sitta här vid datorn.
Idag är det bara 50 dagar kvar tills jag fyller, LÄNGTAR!

emelieolsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0