You can win all the battles, but I´ll win the war.

Nu var det ett tag sen man skrev här i bloggen, tror snart att den tagit semester!
Göteborg i tisdags till torsdags med älskling var jätteroligt! :D åkte uppskjutet på liseberg för första gången och jag kan ju säga att det var den sista oxå, fyfan, börja nästan att grina när vi kom ner! men annars så var det toppen! Inhandlade ett par converse och ett par jeans/leggings oxå! de gillar vi! :)
Idag känner jag mig väldigt lat, har inte lust för något alls. Legat och degat i sängen med datorn sen jag kom hem från pappa imorse, jag har ingen ork till något, och visst det har kanske sina förklaringar också, men det ska vi inte ta upp här.
Min älskade Kimis ligger och rullar sig här på golvet nedanför min säng, han är söt han! SÖTAST!
Jag har inte så mycket mer att skriva faktiskt, eller jo förresten.. min pappa fyller år idag, så GRATTIS till honom! stackarn som måste jobba 12 timmar på sin födelsedag, livet är hårt!
Till helgen så blir det 18-års fest för Becca, det gillar vi, ORDNING OCH REDA, LÅDVIN PÅ FREDAG! inte vin för min del, men i alla fall! haha. Jag har tappat det där med att festa och supa, jag har tröttnat, tycker inte att alkohol är gott längre, bra det kanske! ;) hihi. Idag är det exakt 60 dagar kvar till jag blir 18! det enda som jag ser fram emot egentligen är väl körkortet, och att jag blir myndig, inte för att jag får gå på krogen men bara känslan att få göra det mesta och vara myndig helt enkelt!
Nu ska jag försöka ta mig upp ur min sköna säng och äta något, sen gå ut en sväng med min älskade vovve.

Btw, om ni inte visste det här innan så vet ni det nu, jag älskar min kristofer mest av allt, det finns ingen så underbar person som honom, han ställer alltid upp för mig, jag har alltid roligt med han, snart har vi hållt ihop i två år och jag hoppas att det blir fler, jag hoppas att han är och förblir min kärlek så länge jag lever, puss!

hejdå
/e

Kommentarer
Postat av: Kristofer

Naw, du är bäst älskling <3 Jag hoppas att 2 år är ingenting jämfört med hur länge vi kommer vara tillsammans. För jag vill ALDRIG skiljas från dig, jag älskar dig så sjukt mycket, och det hoppas jag att du vet <3 Du betyder verkligen allt för mig Emelie Olsson <333

2009-07-12 @ 20:22:29
Postat av: Emelie

ÄLSKAR DIG MASSOR!<3333

2009-07-14 @ 16:17:38
URL: http://olssonsofiaemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0