Måndag

Hej!
dåligt med uppdatering här, jag vet. men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva längre, haha!
hittills så har sommarlovet varit great! älskling och jag var på kryssning förra veckan, trevligt! så har de blivit en hel del bad, lite solande också såklart. Nästa vecka drar jag med älskling till göteborg, liseberg och massa, kulkul! det ser vi fram emot :D
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, får se om det blir en sväng till djulö :) om jag lyckas få med mig någon, höhö.
Nu ska jag i alla fall föna håret och städa lite på mitt rum, det behövs verkligen!
I går var jag hos pappa, klippte gräset åt han, jag är så duktig! sen hade jag alicia och elina vattenkrig, blöt blev man i alla fall ;)
Jag övningskörde jätte mycket igår också, och det gick jättebra, så nu kan jag snart skriva in mig säger pappa, wiho!
Jag ska bättra mig och försöka skriva lite oftare, annars känns det ganska så meningslöst att ha en blogg, om man aldrig skriver i den menar jag! rätta mig om jag har fel ;) 
Tjing!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0