jag är duktig

jag är klar med båda vandrarhemmen nu, så sköönt wiiho!
men imorgon blir det att börja med läsloggarna, inte lika kul >< men kanske går bra när jag väl kommer igång, vem vet:P sen måste jag försöka komma igång lite med webbdesignen faktiskt! sen plugga te provet i engelska på torsdag! nej usch nu blir det mycket om jag ska rabbla upp allt här, så nu ska jag sluta.
Ska bege mig till sängen, är faktiskt jättetrött. Jag saknar min Kristofer jätte mycket, hann bara se han i skolan idag typ, jätte sorgligt faktiskt!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Kristofer

Jag saknar dig med älskling :(<3

2009-03-10 @ 18:49:38
Postat av: emelie

Älskling<33333333333

2009-03-10 @ 19:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0