söndag

Dagen började med att jag vaknade upp med min snygging bredvid mig. :) sen så har jag städat mitt rum idag, lite halft sådär, och typ fått hest på min byrå som jag slog sönder lådorna på, jag menar, visst jag har mycket skitsaker i dom, men vafan dom ska inte fasta och gå sönder:@ haha. Det var det som fick mig att vara så jävla tjurig, irriterad på allt och alla hela förmiddagen! Krille skulle färga min utväxt, men jag var så irriterad på han och bara klagade så han gav upp, så fortsatte min mor men var lika irriterad på henne så fick ha i mestadels själv. Förlåt båda två! haha så kan det gå ibland när man har dåliga dagar. Men det blev iaf bra, tror jag :O något positivt iaf. Mamma & lillebror är på "mojje" i tallås aulan så jag är ensam hemma, finns inte speciellt mycket att göra, hade tänkt plugga lite vandrarhem, men orkar jag? :S
ha en fortsatt trevlig söndag!
/e.



Kommentarer
Postat av: Kristofer

ah du va ju inte lite tjurig heller ;P så jag blev lika tjurig jag xd men jag saknar dig ändå <3

2009-03-01 @ 15:54:25
Postat av: em

hehe förlåt(A) <3

2009-03-01 @ 16:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0