tisdag

en sak som jag inte förstår, varför ska jag få all skit när jag inte gjort ngt? bara för att jag var med den personen då så ska jag få skulden. & sen att man får höra att det är mitt fel att hon sänkt sig, det är väl för fan upp till henne vad hon gör, eller hur? Inte fan är det upp till mig, även om jag inte var så koncentrerad just då, så är det ju fan inte min ensak vad hon gör!
SKÄRPNING FÖ-FAAAAAAAAN!

idag vare skola som vanligt, vart fett seg hela dagen. Skolan var najz iaf. Efter skolan drog jag hem och tjockade mig lite, sen ner på stan med mor en snabbis sedan blev det hem och gjorde typ iiiingenting!
nu ikväll har jag iaf solat, fyfan vad varmt det var, inte lockande att gå tillbaka dit nu ens:O var iaf skönt med en dusch efteråt!
nu ska jag ta lite iskall cola, sen borsta tänderna ock sova! fett trött! eller förresten, måste ut med hunden en snabbis och pissa, SEN!

pussens!

btw, jag fick reda på att jag ligger på VG i utveckling, kan komma upp till MVG! wiho, trodde aldrig jag skulle göra det med Eva som lärare liksom, men jag börjar faktiskt gilla henne, hon börjar bli lite av min favorit lärare!
Sen fick jag oxå VG på shakespeare fördjupningen som jag gjorde i svenska B, jag var inte ens nöjd med den så jag är stolt!


Kommentarer
Postat av: becca

förstår inte heller varför hon skyller på dig. vi satt och pratade om betygen och grejer, så sa hon att jag har sänkt i idrott. och så bah " vet du varför?" neej, sa jag. hon bah, det är du och emelie. ni bara fnissar och gör ingenting på lektionerna. så jävla arg jag blev då asså! sitta pch skylla på dig liksom!

2009-03-24 @ 21:49:22
Postat av: henric med c

japp mer mvg duktig du är

2009-03-25 @ 04:06:44
URL: http://trojka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0