tisdag

Skola idag, det enda som gick bra var väl mattelektionen idag. Kristina ville prata med mig efter sista lektionen men jag drog hem, så det kommer jag få skit för imorgon, men palla liksom, kan ju tänka mig vad hon skulle säga, "varför är du så negativ om allt, lr ngt såånt. Jo för jag inte gillar DINA UPPGIFTER skulle jag svara då. Nej jag kanske inte skulle uttrycka mig i den stilen direkt, men ngt sånt. Och det är fan inte bara jag som är negativ om hennes uppgifter, okej, jag klagade jävligt mycket idag, men fan vad gjorde inte Becca då? då borde hon väl prata med båda. Störd lärare säger jag bara. Usch aldrig gillat henne..
Aja, nu ska jag lägga den här skiten bakom mig och göra ngt annat!
puss.

ärlighet varar längst!

Kommentarer
Postat av: beccs

hon är rätt störd du!

väljer ut sina elever hon ska hacka på.

2009-03-03 @ 20:03:12
Postat av: Anonym

eller hur, hon kan ju gå & ta sig ngnstans!

2009-03-03 @ 20:52:25
Postat av: emelie

eller hur, hon kan ju ta sig ngnstans!

2009-03-03 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0