,

Skolan idag rullade på rätt fort. Började dagen med utveckling, jag och Hanna skrev klart våran teori. Sen hade vi Pedagogiskt ledarskap, jag kom långt på mitt arbete om Montessoripedagogiken. Sen fortsatte vi dagen med svenska B, vi kollade på film, "Fucking Åhmål". Vi avslutade dagen med Psykosocialt arbete, då vi såg på filmen "I taket lyser stjärnorna", vi åt chockladbollar också som en i klassen hade med sig!
Idag har jag lämnat in bokrecension i både psykosocialt arbete och svenska B! känns jäkligt skönt!
Jag håller just nu på med frågorna i religionen, har hoppat över några som jag inte fattar, men det är skitsamma!

Ikväll ska jag pluggggggga trafikteori som en juuuude! de ni!

Nu ska jag återgå till mitt skrivande på msn, sen fortsätta med religionsfrågorna!
Mammas tangentbord går sämst att skriva med, får slå på mellanslag hårt som fan för att det ska funka, stöörande! Jag vill att internet ska fungera på min dator. Lär få vänta tills första December på att det ska fungera eftersom jag redan använt min begränsning. Pappa får ringa och höja gränsen, mobilt bredband suger fan!

/EmelieOlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0