Party @..

Igår var det fest för hela slanten. Det började hemma hos Stefan, där var b.la. Jag, Hanna, Becca, Stefan, Hampus, Sebbe, Macke, Adde, Erika, Viktor x2, Cizzi och Jona. Har säkert glömt någon!
Vi gick ner till krogen vid halv tolv typ. Jag och hanna drog först själva till maistro där vi träffade Bullen och pelle! Sen tog vi oss en sväng in på Picasso för att låna toaletten och dansa lite! Där inne träffade vi Becca och compani! Becca och jag fällde typ varandra på något konstigt sätt, så vi båda flög i golvet där med en jävla smäll! såklart hamnade jag rätt på golvet och underst så har sår på höftbenet! Men fort som sjutton reste jag mig upp igen, hoppades på att ingen sätt mig! haha. För det var verkligen folk över allt där inne!
Vi gick vidare till Lilla där vi blev kvar till stängning! Det var kul! Men usch vad mycket äckliga killar det finns här i stan!
Efter en lång kväll/natt så hamnade vi efter mycket om och men hemma hos Stefan! Klockan var väl runt halv fyra när vi anlände dit! Jag somnade som en stock i soffan, men fy helvete vad jag frös, tror aldrig att jag frysit så jävligt! Hoppas att Beccis hade det varmare där hon var!;)
Vaknade straxt efter 9, eftersom jag frös så extremt! Så Bosse kom och hämtade mig och skjussade mig hem! Då blev det duschen direkt! Sen har jag bara suttit här hela förmiddagen! Jag ska packa upp mina saker nu, dom ligger utslängda i hela rummet!
I Torsdags så fick jag papper om uppkörningen och uppskrivningen, jag är så nervös! Måste verkligen plugga så allt sitter!
Imorgon ska jag åka till antingen Norrköping eller Eskilstuna för att lämna in min telefon! Jag ska ha en lånetelefon, annars ska jag sparka in huvudet på försäljaren! Nej, det ska jag inte men fan vad jobbigt det är att inte ha en fungerande telefon! Sony Ericsson suger verkligen hästballe!
Jag betalade in studentkryssningen igår också! Fattig?! svar: JA!

Lite bilder från igår, fick inte några bra bilder alls! Undra vad det kan bero på;)

     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0