snö=blä!

Inte skrivit på ett tag nu.. sorry!
Igår blev jag klar med teorin på körskolan! så sjukt skönt! Idag var jag iväg på halkan med Hanna och två andra tjejer! Jag var jättenervös innan vi skulle åka och i början ute på första banan! men det gick bra!
Messade Andreas förut och frågade lite om uppkörningen och uppskrivningen, då skrev han att han redan bokat in mig och att jag skulle få papper imorgon! så nu är jag jättenervös! usch!
Jag var på banken förut och skulle sätta in lite mynt så jag fick en jämn summa, men maskinhelvetet tog pengarna utan att sätta in dom på mitt konto! och bevakningstjänst sa bara att man skulle gå in på banken imorgon och berätta vilket klockslag och summa. Fan vad irriterad jag blev!
Jag måste skriva klart mitt Pm i svenska och fixa ut en bild på Kimis. :)
Nu har jag och älsk precis kollat på två avsnitt med riverside! sjukt bra! Vi har också varit ute på nobel och käkat pizza!
Jag har värsta huvudvärken och mår illa, känns som jag ska spy:S plus att jag är förkyld! inte kul! Hoppas jag är bättre till imorgon!
Nu ska jag mysa med min älskling innan han ska lämna mig och fara hemåt!

Bilderna från kryssningen kommer, jag ska bara få tillfälle till att ladda upp dem!



bild från i lördags hemma hos Ztefan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0