Vi sa föralltid.

Det händer inget roligt i mitt liv längre, så jag vet inte vad jag ska skriva i bloggen nu för tiden!
Kollade precis igenom min bilddagbok, massa gamla bilder, texter, kommentarer = minnen, som får en att börja gråta! Det var jobbigt!
Jag måste lägga energi på skolan nu, har hur mycket som helst att göra. Känns som om jag ligger efter i massor, inte kul!
Måste också plugga trafikteori som en jude och jag ska kunna dra hem körkortet så som det är planerat!
Allt är så jobbigt! Man får aldrig tid för sig själv längre.
Jag gillar inte skolan, jag gillar ingenting längre. Jag saknar så jävla mycket som får en att tappa livslusten..
Förresten så har jag ny mobil, en samsung någonting. En touch! Den är bra, jag gillar den, (än så länge i alla fall).
Jag har ont i min hals. Jag ska försöka sova nu. Skriver ett mer positivt inlägg under helgen kanske. Då ska jag plugga trafikteori som sjutton!  Om inget annat dyker upp!
Jag är törstig, men vem bryr sig? Ska dricka något nu...
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0