fucking mensvärk

Som sagt så blev det ändrade planer igår. Jag drog hem till Stefan med Becca på fest, det var jätteskoj, trots endel tårar. Vi drog ut på krogen också, men kommer inte alls ihåg vad klockan var när vi gick. Vi började med att titta in på san marino, men det var lagom dött där, så det blev picasso, där blev jag bjuden på cider av en som jobbar där, ovanligt eller?! haha nej, jag får alltid dricka av han när jag går dit, vilket är positivt, gratis liksom!
Vi försvann vidare till lilla krog där vi mestadels satt och snackade med Daniel, Martin och Jonas! trevligt! var länge sen man pratade med dom ju.
Gick hem ganska skapligt eller hem och hem, Kristofer mötte mig på stan så sov jag hemma hos honom! somnade som en stock, och vaknade upp straxt innan klockan 07.00 med världens jävla mensvärk, visste fan inte vart jag skulle ta vägen, gjorde så fruktansvärt ont. Älskling gav mig en alvedon och ett glas vatten, sen försökte jag att somna om, men gick inte alls. Så blev inte många timmars sömn. Mamma hämtade mig vid kvart i tio, och då bar det iväg till marieberg. Nu i efterhand fattar jag inte varför jag följde med, var så jävla trött och seg, plus att jag hade världens mensvärk, så gick mest runt och klagade, hittade ingenting för jag ansträngde mig inte ens för att försöka hitta något, fastän jag så gärna vill ha nya kläder. Hoppas vi hinner iväg någon annan gång innan kryssningen så jag hittar någon ny klänning att ha på mig på kvällen:)
När vi kom hem blev det en långdusch för min del, och nu ligger jag här i sängen och bloggar med en påse grillchips bredvid mig, bara colan som saknas, så det är vad jag ska hämta nu, och ta mig en alvedon!
Ikväll ska jag ta det lugnt mest, kan vara skönt det med.
Puss

Kommentarer
Postat av: henric med c

black e p diggas nu på mitt jobb kan du dans stegen till den låten annars får du kola min bloggi tjop

2009-10-17 @ 19:02:42
Postat av: becca

ja, det var trevligt igår, trots tårarna ^^

men det värsta är, att han inte vill ha med mig att göra längre.. :( <3

2009-10-17 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0