Imorgoooooon:D

Åhhh, internet fungerar igen! inte funkat på hela dagen!
Fick två gröna pluppar på körskolan idag, satt dock där i nästan tre timmar så det var jag värd! Var 2 fel ifrån den trejde pluppen, men det fixar vi nästa vecka, och den fjärde! sen är det avklarat!
Mötte som sagt Becca på stan, och vi gick runt lite! Köpte mig min efterlängtade ögonskugga, strumpbyxor, armband, nagellack och påfyllning till min kära mobil! Träffade SandraÅ på stan med, hon är allt rolig ibland, hon är en sån tjej som verkligen kan få en bra humör! Vi måste hitta på något snart!
Becca följde med mig hem en stund efter stan, hon åt här. Sen försvann hon vidare hem till Stefan. Eftermiddagen har sprungit förbi, var runt lite på stan med mamma vid halv 6 tiden, sen när jag kom hem har det bara blivit packning. Kommer ha med mig hur mycket kläder och saker som helst! Ser ut som om jag ska vara borta en vecka minst! men bättre för mycket än för lite, är ju trots allt tjej! haha.
Imorgon måste jag gå upp skapligt, tvätta håret, packa ner det sista! Göra mig iordning! Sen ska jag dra ner på stan lite tidigare för att ta hål i öronen, min krillepung ska följa med innan jag tar tåget mot Stockholm klockan 13:00! Jag kommer vara värre än ett litet barn när jag ska ta hål i öronen, var ju ett par år sen jag gjorde dom jag har nu!
Nu ska jag snart sooooova, blir en lååååååååång dag imorgon!

Hoppas ni får en bra onsdag (lillördag) för det ska jag ha!!!!
Puss

/ Emelie Olsson


Kommentarer
Postat av: becca

det ska bli så skoj! :D men du, du har nog skrivit lite fel ;) det ska nog stå "hellre för mkt än för lite" och inte tvärtom va? ;)

Puss!<3

2009-10-27 @ 23:52:40
Postat av: henric med c

jag har ringt radio stockholm att dom skall varna i sina trafik rapporter, k-holms gänget kommer in till s-holm o röjer

2009-10-28 @ 02:58:39
Postat av: Svar till Becca:

Haha ja det ska det stå, ska äändraa:D <3

2009-10-28 @ 07:28:07
Postat av: Svar till Henric med c:

haha bra det du, då slipper folk oroa sig liksom! :) förresten, hör av dig till mamma min!

2009-10-28 @ 07:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0