kliar sönder mig snart!

Det kliar över hela min kropp, har kliat sönder massa utslag på armen så det blödde som tusan, inte skönt alls. Jag måste ringa vårdcentralen imorgon så jag får någon salva, för jag står inte ut. Jävla medaljongsjukan.
Skolan idag rullade på fort som fan, på projektet kom jag igång jäkligt bra, men har endel kvar nu också om man säger så..
Jag har också hunnit med att övningsköra idag. Och vi haar varit på sjukhuset och hälsat på mammas moster som ligger inlagd, hon hade fått morfin så det lät lite kul när hon pratade, jag fick mig några goda skratt emellen åt, haha, stackarn.
Nu har jag precis duschat och kollat klart på andra avenyn. Tänkte gå ut och gå en snabbis med Kimis och sedan lägga mig för at sova. Imorgon är det en lång dag, jag hatar onsdagar, det är den värsta dagen i skolan, suck.
Förresten så skrev Hanna förut att hon hade papper till mig om halkan, och att det skulle bli någon dag i veckan efter höstlovet, alltså v.45! onsdag trodde hon, men hon var inte säker! noll koll ;)  
Nej nu ska jag klä på mig, men först smörja in mina utslag med salva, kliar något enormt, känns som loppor går på huden, tror nog att jag blir tokig snart...
Pusshej


nu är det snart bara en vecka kvar, jag längtaaaaaaaaar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0