mitt lyse i mörkret.

Hej babes!
Nu är allt med kryssningen bokat och betalt! skönt! Efter skolan idag så hjälpte jag pappa att byta däck på mammas bil! kuung jag är! så övningskörde jag ensam! haha:D fett kul, fick åka runt på gården själv och parkera och allt! Annars har det inte blivit mycket gjort idag. Jag behöver städa min garderob och mina lådor i byrån, det ser ut som jag vet inte vad och lådorna går inte ens att stänga. Det får bli helgens pyssel! har ju inte så mycket planerat. Ska träffa min älskling någon dag, så mycket vet jag! Inte träffat han sen i tisdags nu ju :( saknar ju han! han är så duktig, igår hade han rondell, landsväg och motorvägs körning och idag halkan! hoppas han får skriva och köra upp snart, så att han kan skjussa runt på mig;)
Jag vill också ta mig till någon större stad än denna och hitta den klänning som jag är ute efter från MQ, men bara för att jag så gärna vill ha den nu, så kommer den säkerligen inte att finnas kvar, brukar vara så med mig, jag har alltid sån jävla otur med sånt! likaså när det gäller att min storlek ska finnas kvar! finns alltid bara större kvar! Nu ska jag äta något lätt, sen plugga lite trafikteori. Måste packa väskan inför imorgon också, har bad!


/empa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0