one week.

Ringde till vårdcentralen imorse och fick tid där 10:30 på förmiddagen. Fick tabletter och två olika salvor. Men inget av det tycks hjälpa, det kliar som jag vet inte vad, det verkligen bränner i huden. och av tabletten blev jag fan illamående. Står att det är vanligt att man kan bli det av dem.
Efter skolan så hämtade jag och becca ut tågbiljetterna, sedan följde älskling med hem till mig, men han inte träffa han så mycket för pappa kom och hämtade mig och vi åkte till apoteket och hämtade ut tabletterna och salvan. Men när jag kom hem låg han så sött i min säng och tröck på datorn! sötnos han är!
Nu har jag precis duschat och smörjt in mig med den där jävla hemska salvan som verkar vara oduglig, jag har också tagit en sån där mega liten tablett. Fan om det inte hjälper. Om det inte bllivit bättre tills senast på måndag så ska jag tillbaka, och då ska dom sticka hål på utslagen och ta vätska ifrån dem och skicka in till labatorium, och så ska dom ta massa prover. Och jag som hatar alla nålar och stick.
Fick papper om halkan idag med, och det blir av på onsdagen efter lovet. Skönt att ha det avklarat sen. Ska försöka plugga så mycket teori som möjligt under lovet och göra några "gröna pluppar" på körskolan, är bara 4st, men alla frågor är inte lätta ska jag lova. Så irriterande när man får typ 62 och ska ha 63 för att bli godkänd, liksom ett poäng?!
Jag har ont i huvudet nu också, förlåt för att jag klagar.
puss


7 dagar kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

utslagen va fan tog dom inte blodprov det hade jag krävt idag ser man det mesta av ett blodprov pekele.



svaret kan man få samma dag känns som ankeborg du bor i.

2009-10-22 @ 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0