skolaaaa.

Sitter i skolan och väntar på att ha sista lektionen, eller i alla fall att den ska börja. Jag ska ju kila iväg vid fem i halv 2 för att ha körlektion! Stadskörning blir det idag! Jag är nervööös, brukar jag inte vara så fattar inte varför. Efter körlektionen tänkte jag plugga lite vid datorerna på trafikskolan, så jag blir klar med den där jävla teorin snart också! Vi har huuuuuuuuuuuur mycket som helst att göra i skolan, så sjukt jävla jobbigt! jag orkar verkligen inte! Imorgon ska massa frågor vara färdiga i människor i behöv av särskilt stöd, första frågan är typ på  en A4, vem fan orkar med sånna frågor?! det är ju inte ens kul.
Rapporten i projektet idag, kom jag inge vidare långt med alls, jag kunde verkligen inte koncentrera mig, men en början är alltid en början! haha.
Nu ska en annan klass in här i datasalen, så jag får väl avrunda här!
Skriver mer ikväll kanske, om jag hinner vill säga, hinner ju fan aldrig något om dagarna nu för tiden, tiden bara springer iväg.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0