Ullared och kort skoldag (:

Blogg.se segar som fan just nu, tog mig fan tio minuter att få upp "nytt inlägg" suck!
Ullared igår var bara jobbigt, bussresa i tio timmar tur och retur, sen springa runt inne på Ullared och det var ju fullpackat med folk, gick fan knappt att gå där inne. Folk var som gamar och bara slängde sig fram, fick huvudvärk så fort jag kom in!
Köpte ingen speciellt, det blev mest schampoo/balsam och sånna dära grejer.
Skolan idag rullade på ganska fort, vi fick sluta straxt innan klockan ett, bara för att Eva var sjuk. Sånt gillar vi! (:
Det var lax som serverades i skolan idag, ingen höjdar mat, i alla fall inte skolans, så det blev att äta 8 knäckemackor! haha.
När jag kom hem blev det inte mycket gjort alls. Har slappat hela dagen, fastän jag hade tänkt pluggat hela eftermiddagen, har ju som sagt en del att göra, får lägga på ett kol i helgen. Älskling var här en stund förut med, vi var på Nobel och käkade pizza, jag fick fanta i ögat på något sätt, det sved som fan! och så fick jag värsta skrattanfallet, skrattade konstant så jag fick ont i magen! haha, min pojkvän är allt rolig ibland! Nu ska jag lägga mig, så jag är pigg och orkar gå upp i tid imorgon!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0