dagen före torsdag.

Ligger i sängen och lyssnar på gamla godingar med E-type! haha.
Becca skickade nyss bild på klassfotot, så jag passar på att ladda upp det här!



det är tur att man knappt ser något, höhö. Men i år fick jag i alla fall stå, och på stol! stolt brud 91!

Jag är jättesugen på en pizza med vitsås och det har jag varit enda sen igår, men jag orkar inte gå ut och köpa mig en, tänk om jag blir sjukare än vad jag redan är? det orkar jag inte med!
Känns som om febern håller på att komma tillbaka, svettas fast jag är iskall, hur går det ihop sig?!
Ska gå och ta några alvedon så att jag inte låter febern vinna, jag  ska vara starkare än den, i alla fall den här gången!  
pussens


Kommentarer
Postat av: henric med c

E-type har du blivit gammal???? fast det senaste i musik världen är att lady gaga har snopp har du sett det klippet???

2009-09-18 @ 11:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0