fan vad jag är bra!

Just nu är jag på toppen humör faktiskt. Körlektionen gick skit bra, det kunde inte gått bättre:D
Jag fick massa beröm och han trodde inte jag behövde ta mer än 4-5 körlektioner, tänk er att jag blev happy! han frågade om jag hade kört mycket hemma, jag bara "nej, lite, men mest landsväg" han bara "jag tror inte på dig, för du klara ju det här galant!"
Klarade 4 områden av 16, på en lektion, känns bra faktiskt! hann med att starta i backe och allt möjligt:)
Var hur nervös som helst, men det gick över väldigt snabbt. Riktigt bra kille jag kör med alltså!
Körde ju från skolan till körskolan med pappa, så jag var lite förberedd!
Fick läxa... så ska försöka göra färdigt den nu, 40 sidor.. suck! haha
men det går nog bra. :)
På fredag fyller jag år, 18 år! YEY:D
puss

Kommentarer
Postat av: becca

du är så duktig! :D

och på fredag blir det party ;) <3

2009-09-08 @ 20:42:17
Postat av: henric med c

va kul, får jag tårta då jag som har adhd grattis i förskott ifall jag glömmer o keep going.

2009-09-09 @ 01:05:18
Postat av: Emelie

Hahah, om du kommer i helgen så får du tårta henric:)

2009-09-09 @ 14:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0