Grattis brorsan! ÄNTLIGEN!

Idag har min bror Marcus tagit körkort! Grattis som fan till honom! :D
Efter skolan idag så övningskörde jag och hämtade lillebror och sedan hem till Marcus för att gratulera honom till körkortet! Jag har också gjort ut mitt körhäfte, skönt! Ska göra två test innan jag ska sova sen (:
Idag ringde jag också och beställde tid hos frissan, så på torsdag eftermiddag försvinner min utväxt! brukar alltid göra det själv, men eftersom jag är så petig och blir jämt så irriterad på alla som ska hjälpa mig så är det väl lika bra jag betalar 500 spänn och slipper tänka på mer på det!
Nu ska jag gå ut med Kimis, sen blir det duschen och trafikteori och svenskaplugg! har ju prov på upplysningen imorgon också!
det blir asbra, säger vi. (hoppas vi!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0