Hundjävel

Jag blir så jävla förbannad rent utsagt! har man hund kan man väl för fan ha koll på den också?! var ute och gick med Kimis förut, helt plötsligt kommer en stor skällande rottwailer springandes mot oss från en tomt, helt utan koppel. Jag som verkligen är livrädd för stora hundar får panik, blir helt tårögd och börjar typ gråta. Jag lyfter upp Kimis och vet inte vad jag ska ta mig till. Skriker "kan någon ta bort hunden, jag är livrädd för stora hundar" ingen hör mig såklart, men jag går långsamt tillbaka och hunden står kvar där innan husse skriker på den. Alltså visst, hunden betedde sig inte aggresivt mot mig, men vissa har faktiskt respekt mot större hundar, så fan, har man inte pli på dom ska dom fan hållas kopplade!
Körlektionen idag gick great:) hade jag förväntat mig något annat?;) haha
Klarade av allt med backning och parkering, så har ingen aning vad vi ska göra på måndag.
Provet om Piaget i utvecklig idag, gick mycket bättre än förväntat, fick till och med VG fastän jag inte pluggat mycket alls, snacka om att jag blev förvånad.
Övningskörde med mamma förut, runt i stan! köpte ett par nya leggings och ett par örhängen + att jag tankade på min tre mobil:)
Nu ska jag registrera mitt nya csn kort som kom på posten idag, sen hoppa in i duschen. Efter det hade jag tänkt göra ett distanstest (trafikteorin) och sedan kolla avsnitt på riverside på datorn och mysa i sängen med cola och något gott! Sen ska jag sova! Är skapligt trött eftersom jag gick upp klockan 6.00 imorse.
Puss

Kommentarer
Postat av: henric med c

det är lag i sverige att hundar skall vara kopplade på allmän plats.Jag hade blivit vansinnig på ägaren ,men jag är ju uppvuxen med stora hundar o vet bättre bra att du lyfte upp kimis o gjorde det du gjorde att gå sakta utan hastiga rörelser helt rätt bra gjort.

2009-09-24 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0