hur svårt kan det va?

Jag är trött på vissa människor, fattar inte hur man kan behandla folk på så sätt som endel gör.
När man inte ens gjort något så ska man vara spydig och otrevlig tillbaka, vad är det för mening med det?
blää på dom..

Idag var det skola som sagt.. var hur segt som helst att gå upp ur sängen imorse, var så skönt att ligga kvar när alarmet ringde..
Skolan idag var rätt tråkig, jag hade grymt ont i magen hela förmiddagen, kändes fan som om någon stack in massa knivar, inte skönt!
Jag gick lite tidigare från skolan för att bli hämtad av Marita, vi åkte till stora Sultans på norr och fikade, och pratade om allt möjligt!
När jag kom hem blev det att övningsköra med mamma, skjussa ner lillebror till värmbol för att spela fotboll, sen vidare till specce och ner på stan, och så tillbaka för att hämta lillebror och så hem. Det gick toppen! Från stan fick jag med mig en ny foundation hem och ett stift av något slag, mot finnar! haha:)
Imorgon har jag min första körlektion, och ja, jag är jävligt nervös. Håll tummarna för mig!
Nu blir det duschen, eller nej, när mamma är färdig där inne.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0