All I ever wanted

Idag så har jag varit en sväng till Tuna Park med mamma. Jätte mycket folk där! Fick med mig lite smått hem, bla en klänning från Gina, en tröja från Gina, söta hårspännen från H&M, hårnålar och färgglada toffsar från Bikbok! På hemvägen så åkte vi förbi ÖB här i stan, och jag köpte mig två förpackningar hårfärg, 4 ansikts masker och en ny deo! Så nu är jag så gott som fattig, blä! Hittade ju varken festklänning eller skor till studenten, så vet inte vad jag ska ha då! Jag har hittat en klänning på Nelly som jag är sugen på till studentkvällen, men jag vet inte om det är en sån som jag vill ha!:P
Nu har jag precis varit ute med Kimis. Känns som om det är regn i luften.. Jag vill ha soool!
Imorgon så är det skola igen, uusch! En helg går alldeles för fort!
Ska färga utväxten på mamma snart, och sedan plugga lite Svenska B! Och imorgon kväll så hoppas jag på att få hjälp med att få bort min utväxt!

Puss


JAG VILL HAAAAAAAAAAAA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0