DAGSOMNATT.

Icke heller, bilen är fortfarande inne i sin egna värld. Dumma fanskap! Får se om jag får behålla den eller om min far tar tillbaka den ikväller. Åkte ner till H&M en snabbis i alla fall, köpte mig en lite sax & pincet till att fixa ögonbryna på egen hand :) Träffade Hanna & Hampus på stan, vi snackade mest studentkryssning och underkläder, haha sjukt störda underkläder det finns alltså, inte snyggt på en fläck!
Jag behöver köpa mig ett par vita hipsters och en ny freebra bh till studenten, hur snyggt på en skala är det att ha en bh som syns igenom en vid klänning liksom?! Inte alls, så det är något som jag måste införskaffa mig!
Står inför två val på skor till studenten, antingen ett par på dinsko eller ett par på skonamig, jag kan inte bestämma mig, jobbigt!
Jag är sugen på att färga håret, fortfarande blont fastän en annan nyans, alltså snäppet mörkare. Så ska försööka hinna med att fixa det inom kort :)

Nu ska jag gå ut med hunden i detta underbara väder, nooot! Skitväder, riktigt jävla aprilväder om man säger så! Men han måste ju ut, så bara att bita ihop!
När jag kommer in ska jag tabort mitt röda nagellack från naglarna och ha på någon ny färg, förändring är kuul! :)
Senare så ska jag åka iväg och sola.
Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0