hålligång,helanattenlång.





Jag testade min studentklänning idag, och jag är extremt kär i den! :) Skönt att man förhoppninsvis kommer kunna vara barbent på studenten med, orkar inte med strumpbyxor som går hål i och åker ner!
Klänningen som jag beställde från wearit.se till studentkryssningen och valborg stämde inte alls mot mina förväntningar, så den åkte tillbaka idag. Ska kolla runt om jag hittar någon annan om det blir Eskilstuna imorgon:)
Nu har jag precis tryckt i mig en HEL pizza, jag brukar aldrig få i mig det, aldrig! Men nu var jag hungrig, känner mig tjock nu xD
Ska ta mig i kragen och åka iväg och sola en stuund :) Man måste ju jobba på brännan om man ska få behålla den menar jag. När jag kommer tillbaka så blir det promenad med hunden. Sedan duschen & tv mys!
heart

Kommentarer
Postat av: D

Den ser väl ok ut framtill. Men baktill ser den ju ut att vara till en fet person. Hoppas verkligen att du beställde den via nätet utan att någon skräddare sytt den. En student klänning brukar vara syd av skräddare

2010-04-28 @ 17:52:04
Postat av: empan

Haha jadu, jag är inte så petig! Dom jag vet har inte bett någon skräddare sy den! Utan beställt på nätet! Men det är som sagt jag som ska gilla den, och inte du :) Ta hand om dig!

2010-04-29 @ 07:47:47
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0