Iblandönskarjag.

Där drömmar blir till verklighet, där väntar jag på dig.


Jag tröck i mig lite marabou och några äckliga chips, ska käka senare! Jag har kommit på att jag är så sjukt beroende av att kolla andras bloggar hela tiden, det är fan läskigt. Måste kolla varje gång jag loggar in på datan, annars får jag värsta tvångstankarna, och det är typ tjugo stycken jag följer! Jag är så dum som inte använder mig av bloglovin!
Nu ska jag åka iväg & sola en stund.
Höörs babes.



Jag var så grymt bra förut så att jag fick för mig att fixa om min "loggbok", så med hjälp av några kort och intialerna till min studentmössa så blev detta resultatet! :)



Idag:
Leggings: Ginatricot (klippt hål i dom själv)
T-shirt/tunika - Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0