JAGKANINTE.

Jag tycker att det är rätt larvigt när folk skriver "jag vill ha körkort nu!", sätt igång och kämpa på det då! Känner mig väldigt dryg som tycker så med tanke på att jag bara haft mitt i fem månader själv. Haha, jag vet själv hur det var, hur jag kämpade och tjatade om det där jävla körkortet! Men nu har jag det, och det är liksom en vana nu, så det är ingenting som jag tänker på, alltså att jag har körkort. Det är en självklarhet. Jag hade min första körlektion den 8 September förra året, och den 8 December klarade jag körkortet! Så jag var ganska intensiv, tre månader exakt! Stolt* Dock så hade jag en bra fördel att jag körde så mycket med min pappa, så hade inga speciella problem med min körning alls. Andreas sa alltid "vet du vad jag gör nu?" jag ba, "nej?" "åker bil med en tjej som är väldigt duktig på att köra bil" ;) Mohaha. Nej nu ska jag sluta vara dryg, det är inget illa menat alls till er som håller på och tar körkort, jag är bara glad över att det är överstökat för mig, så skönt! Fast egentligen så saknar jag mina körlektioner, dem var roliga och min körlärare var toppen! Miss it!

Var ju på stan förut, och nu hade dom fått in "skinnjackan" som jag velat ha länge i min storlek, men jag vet inte om jag ska köpa den eller inte..
Beslutsångest, svar JA!



Köpa?!


Jag & Beccis hemma hos Tobbe i Fredags! :)


HAHAHA! :D

Ha en bra dag!
Puss! /e

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha

2010-04-06 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0