JagKanInteFörklara.

Bankbesöket gick sådär, det lät mer invecklat än vad vi trodde. Men han skulle återkomma i veckan i alla fall!
Efter banken så åkte pappa & jag till Sultans och köpte bakelser, sedan hem och fikade med mamma! Och efter det så följde jag med pappa till Flen en stund! Provkörde S60;n som fått spratt och lever sitt egna liv nu tydligen, min bil ju! Dumma den! Men varningslampan slutade lysa efter mitt åkande i alla fall! Jag höll på att köra på gåenden förut, satt och pratade med pappa i bilen, och sedan hojtar han till "STANNA!", men jag fortsätter köra efter att ha tryckt lite på bromsen, och säger "det var ju endå bara negrer", haha så får man INTE göra emelie! Lite mer uppmärksam nästa gång kanske!
Pappa och vi köpte pizza och smällde i oss, sedan så tog pappa och jag en cykeltur! Jag kände mig som barn på nytt, som när pappa och jag alltid var ute & cyklade förr i tiden, och höll på att köra om varandra och larva oss, men det var kul!
Efter det så cyklade vi hem, och pappa slappade en stund i soffan eftersom han skulle jobba hela natten, sedan så for vi tillbaka in till Katrineholm och hem till mig! Jag lät pappa stanna kvar en stund och tog hans bil och for till skolan för att träffa Alexander! Vi gick runt skolan ett varv och snackade lite, sedan så åkte jag hem! Nu har jag precis duschat och gjort mig iordning för natten. Så nu ska jag försöka sova, skola imorgon.. suuuuck..
Ska bli kul och se om jag kommer upp imorgon bitti, mitt mål är att gå upp från sängen direkt larmet ringer, och inte snooza, för då kommer jag ALDRIG upp! Någon som vet om vi börjar vanlig tid imorgon förresten?!

Puss & Godnatt.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0