JagVetAttJagSkulleKlaraDet.

Skolan idag var inte rolig alls, jag var på sämsta humöret och fick hets för ingenting. Jag vet inte vad det är med mig, men PMS är det inte (redan fått höra det, "har du pms eller?")
Köpte i alla fall biljett till studentkickoffen på statt idag, och fick reda på att samma kväll innan den så är det klassfest hemma hos Therese :)
Struntade i att ha matte B, åkte istället hem och umgick lite med min mamma, vi tog lite roliga bilder! Hon är allt härlig ibland när hon är på sitt braiga humöör!
Mamma och jag åkte till ÖB och kvantum, och jag köpte sminkborttagninsservetter, bästa skiten! All jävla kräm och skit är bara kladdigt att hålla på med, inte poppis hos mig!

Nu har jag precis ätit lite, spahgetti & köttfärssås, tröck dock i mig en halv påse med knapriga ostbågar precis innan, men fick i mig mat endå!
Jag börjar känna mig tjock om magen, ölkagge? Fastän jag inte dricker öl?! Hur fan går det ihop sig..
Straxt så ska mamma och jag åka ner till Åhléns en snabbis, sedan till PS och sola! I like it!
Så jag ska byta om till mjukisbrallor nu.

Kooooom tilllbakaaaaa, jag saknar dig så sjukt :(
Empan


Sådann mot, sådann dotter.. haha

Kommentarer
Postat av: henric med c

snygg bild

2010-04-19 @ 23:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0