Love is on fire.

Gårdagen började hemma hos Frida, där vi öste musik och gjorde oss iordning, vid kvart i tio så styrde vi våran kos mot Norrköping, och till Hugo's! Jag körde, men ingen av oss drack! Trots detta så dansade vi och hade jättekul endå :) Vi stötte på en hel del drös med dräggiga killar på dansgolvet, men kul hade vi i alla fall! Tack tjejer! Vi lämna Hugo's vid tvåtiden, och gick vidare till Max för att stå i en seg kö, Frida skulle ha en hamburgare och jag & Amanada en varsin dricka!
Kom hem straxt innan tre, och vid halv fyra så somnade jag gott! :)
Vaknade upp med världens träningsvärk i benen, magen och ryggen efter allt dansande, så det har jag lidit av hela dagen idag, Inte skönt!
Gick upp vid halv elva i alla fall, segade mig vid datorn och med allt, så vid tvåtiden så tog jag bilen hem till pappa! Där käkade jag med, och så var vi hemma hos Göraan och c.o, han skrämde skiten i mig då han slängde tidningen i golvet då hästen inte sprang som han ville, haha jag flög flera meter från soffan kändes det som! (Pappa tyckte det var jätte kul!)
Linnea och jag hade planer på att dra ut ikväll egentligen, men jag var inte sådär supertaggad och vi hittade inget speciellt lockande heller så vi struntade i det för den här gången! Så det blev en lugn helg för mig för en gångs skull, bra det med!:)
Kvällen ska jag spendera tillsammans med min dator!

Cuz I don't know, who I am when you're
running circles in my head
And I don't know, just who you are
When you're sleeping in someone else's bed

jagkaniniteförklara.



/ Empan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0