Meet Me Halfway.

Skolan idag var bra! Hade dock bara tre lektioner. På idrotten så höll Tessan & Hanna i lektion och under sista aktiviteten så höll alla i klassen på att tuppa av! Vi gav verkligen järnet allihoppa, och mitt lag vann! Mohaha;)
Hade inte sista lektionen eftersom Andreas var sjuk, så slutade vid tjugo i två. Åkte hem till farfar då och sedan så åkte pappa och jag iväg för att kolla på en bil! Den var ingen höjdare alls så det blev ingen affär! Eftersom min pappa är gammal bilmekaniker så kollar han under bilen, och han vägrade köpa den där skrothögen åt mig. Han som sålde bilen var såklart en svartskalle! Han påstod sig heta "Micke Karlsson" i annonsen, Jo men tjena! HAHA, så det gjorde inte affären lockande heller. Vi ska kolla vidare istället. Pappa hade hittat en golf i Nyköping som vi ska ringa på någon dag:) Förresten så har mamma varit och snackat med KFAB
om lägenhet till mig med, och vi skulle återkomma nästa vecka för att se om dom fått in några nya ettor!
Sedan jag kom hem så har jag bara suttit här i sängen framför datorn. Jag har ont i huvudet, börjar bli lite av en vana nu faktiskt.. Och jag funderar på att resa på mig och åka ner på stan och ladda på comviq mobilen, och sedan kolla efter något fint nagellack.


jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0