NärDuInteVetVarför.

Jag kan inte äta, inte dricka. Jag har så sjukt ont i vänster öra så jag snart inte vet vad jag ska ta vägen. Haft det till och från i några dagar men inte brytt mig mer om det, men nu står jag fan inte ut!
Jag funderar på om jag ska åka upp till Akuten nu ikväll, eller om jag ska hålla ut till imorgon?! Aja, det visar sig.
Jag vaknade nyligen i alla fall, gick och la mig för jag hade så ont och så vaknar jag upp och det är dags för lite mat, men inte fan får jag i mig någon mat inte, känns konstigt i hela käken på vänster sida när jag sväljer.

Skolan idag var ingen höjdare, lika tråkigt som vanligt. Visst, skönt att vara tillbaka på vissa sätt, men endå inte. Om jag säger såhär; Våran klass är så jävla uppdelad som den bara kan bli, så klassen är ju i alla fall ingenting som man kommer sakna efter studenten, är det positivt eller negativt?

Jag orkar inte skriva mer nu, har ingen ork till det. Jag känner mig som Sveriges PMS - kärring, fastän jag inte ens är i närheten av att ha den nu, INGENTING känns bra i alla fall. Jag vill bara dra en filt över huvudet ett tag.

HÖRS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0