Onsdaaag.

Den här dagen har verkligen sugit. Inget har varit bra, jag har bara haft hemlängtan hela dagen! Ingenting känns bra i mitt liv just nu..
Ringde nyss till frisörskolan och pratade lite. Under år tre så kommer jag få en provitionslön som kommer vara upp emot 18000:-, inte illa pinkat! Bara hålla tummarna nu då!
Jag har inga planer för eftermiddagen/kvällen. Jag känner mig sjukt trött, men ska försöka hålla mig vaken. Ikväll ska jag åka och soooola.
Jag vet inte vad jag ska skriva mer, jag behöver hitta ett par studentskor, men vettefan vart någonstans. Och en festklänning till studentkvällen.

Jag kan inte förklara denna känsla,
det går bara inte.
Hur mycket jag än kämpar och försöker,
så kommer jag aldrig någonsin få dig att förstå.

/
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0