party like a rockstar!

Gårdagen var så jävla rolig! Inte haft så kul på länge fan! UNDERBAAART!
Linnea kom och gick ner med oss på krogen, det blev aldrig Harrys eftersom det var fett med folk, överfullt rent utsagt, så det blev Lilla istället! Dött till en början men sen blev det skitkul!
Sedan så blev det efterfest hos Johan till sisådär halv fem, kom hem klockan åtta imorse !

Ikväll ser det ut som om vi är på't igen!
Massa som ska ut ikväll, och eftersom jag inte har något bättre för mig så hakar jag nog på!
Vi får seeeee! :)

Nu ska jag göra mig iordning sedan dra till Baggetorp och fira Kusinvitamin som fyllde 21 häromdagen, gammal farbror! HAHA :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0