SOLENSKINER.

Jag vaknade vid kvart i elva idag, eller egentligen tidigare då Alex ringde & väckte mig, den rackaren! Men jag somnade om!
På tal om att väcka mig, så gjorde B det inatt med, tjugo över tre så ringer min mobil "Tja, vad gör du?" Sooooover, kanske?! Dyng var han i alla fall!
Nu har jag nyligen varit ute med hunden, underbart väder idag :)
Nu ska jag duscha håret, och sedan göra mig iordning. Dagens planer är städa & plugga, sjukt tråkigt men även det måste göras ibland! (nu när jag väl tänker efter så blir jag arg på mig själv att jag är så sjukt seg, liksom har haft hur långt tid på mig under praktiken & lovet att plugga, men gör det de sista dagarna innan skolan börjar, BLÄ på mig!)
Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: ewis

haha ja det gör det! tack :D runt den 10 september är det dags :))

2010-04-11 @ 15:10:34
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0