Storm - Lifehouse

Lillebror och jag kollade nyss på Rosa the movie, och moffade popcorn och cola! Nu har jag skickat ut han från mitt rum. Tänkte skriva några rader här innan jag går och lägger mig. Finns inget att göra, så kan lika gärna sova..
Jag var iväg och solade förut, och det var jätteläskigt för jag somnade typ, helt sjukt! Jag brukar aldrig somna på en kvart liksom, solar bara femton minuter som max. Men det var skönt i alla fall!
Imorgon hoppas jag på Tuna park så jag kan hitta något att ha på mig på Valborg & studentkryssningen, och helst av allt ett par skor till studenten med! Det är inte lätt det där, för jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Ibland så skulle det fasiken vara enklare att vara kille, dom har OFTAST inte samma problem som oss tjejer när det gäller kläder.

15 dagar kvar till studentkryssningen & 49 dagar kvar till studenten! = TAGGGGGGA!
Nu ska jag runda av och bädda ner mig i sängen!
Godnatt sötnosar

Jag har fått nog av dig nu,
jag ska göra allt för att ta mig härifrån,
egotrippad & barnslig,
du har bara dig själv i huvudet,
känslokalla människa,
väx upp,
din tur att komma tillbaka till mig nu,
ska bli kul att se.



Bild från innan jag åkte iväg & solade, osminkad och fin! höhehö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0