There was a monster in my bed.

Precis hemkommen från staden! Tele2 killarna kan sin grej om man säger så! HAHA, först så försökte en kille locka dit mig nere på stan men jag dissade & gick! När lillebror och jag kommer upp till ÖB så står det yttligare två killar där, "ringer du med tele2", stod och käftade med han ett tag, sen gick jag! Och när jag kommer ut så ska han snacka med mig igen, bara för att liksom. HAHA fett pinsamt, han skulle också ta en bild på mig och bror, störd kille, men han var snygg så jag hade inget emot det ;) (A)

Köpte mig en tub sminkborttagning från Loreal, hoppas den är bra! :) Amanda tipsade mig om den för sjukt länge sen, så på tiden att jag testar den nu kanske! :)
Nu sitter jag och väntar på att min pappa ska komma & hämta mig, vi ska nämligen åka hem till farfar en stund och han ska byta däck på Gunborgs bil. :)
Jag har inget bättre för mig så jag hakar dit.

Mina planer för ikväll är plugg och solning!

Imorgon hoppas jag på Norrköping eller Linköping för lite shopping! Spaning i alla fall!
Om inte, så har jag bestämt fika med Sandra på stan klockan två, så blir det så att vi åker imorgon så måste jag höra av mig till den damen under dagen!
Puss! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0