To The Moon And Back.

Ingenting flyter på bra just nu alltså! Skolan idag var ett rent helvete, dock så gjorde jag typ ingenting. Drog hem från sista lektion då jag fick mig ett utbrott på läraren, ingen ska fan bestämma över mig och speciellt inte särbehandla eleverna utan anledning. Så när jag kom hem satte jag mig vid datorn en stund och åt lite "mellanmål", haha. Kände att jag inte kunde hålla ögonen öppna så jag gick och la mig, somnade väl vid halv tre och sov till klockan halv sex! Bra gjort Emelie! Kommer nog inte kunna somna nu ikväll..
När jag vaknade så blev det datorn, inte ovanligt alls om jag säger så! Sedan så blev det käk, strips, lövbiff och bearnésås, det var gott! :)
Traskade ut med hunden och pluggade in musik i öronen, väldigt skönt var det men fruktansvärt blåsigt! När jag kom in så blev det lite tv tittande och datorn, haha!
Men vid halv 10 så åkte Ivan och jag ut med bilen, vi åkte runt hela stan tror jag!
Men det var trevligt! Sedan så joinade han mig och Kimis ut en stund :) Jag saknar min klass från högstadiet!
Nu har jag precis hällt i mig massa cola och tryckt i mig massa cheez cruncherz, yummi!
Nu är jag sjukt taggad inför stundentkryssningen! Om 19 dagar, vid den här tiden, så är festen i full gång!

Over and Out!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0