Umbrella.

Det tog mig ett jädra tag att somna inatt, vet inte varför. För mycket tankar i huvudet helt enkelt. Vaknade upp rätt tidigt endå, redan vid tjugo över nio. Vid tjugo över tio så smsade Frida och frågade om jag ville med ut på promenad, och såklart ville jag det! Så jag hoppade i mjukiskläderna och tog med mig Kimis ut. Frida hade med sig sin lilla hund också :) Vi gick extremt långt, och det var skönt att träffa henne igen! Det var länge sen, om jag säger så.
Nu har jag precis kommit hem och dragit på mig kläder som jag ska ha idag. Ska göra mig iordning nu och göra mig lite frukost, inte hunnit med det ännu!
Tänkte sätta mig ner och skriva klart sista APU - uppgiften också, sen är dem ur vädret i alla fall.
Klockan 15:00, så blir det banken för min del, önska mig lycka till!


Ha en bra dag i det underbara vädret sötnosar!


bild från igår.

Kommentarer
Postat av: ewis

haha ja kanske det, vad kul :D

2010-04-12 @ 14:27:42
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0