Vad har jag gjort.

Idag var jag dum och rev ut hela min garderob, fy helvete vad kläder och skor jag har! Ändå har jag aldrig något att ha på mig tycker jag..
Fick massa linnen och tjocktröjor av mamma också eftersom hon rensade sin garderob! Tur att man har en mamma som är lite mordern när det gäller kläder, då kan man liksom ärva/låna de! ;)
Becca och Tobias var här förut. Becca fick massa kläder efter mamma, sedan så var vi ute med hunden. Nu under kvällen så var mamma och jag iväg och solade, såg att det var halva priser på solning nu under hela april, så det är nice! Dock så måste jag ladda på mitt solkort imorgon, 3kr kvar på det nu.. :P

Nu under veckan så måste jag ta tag i mitt pluggande som bara sjutton, måste renskriva alla APU-uppgifter, skriva klart om puberteten, göra klart naturkunskapsarbetet, en svenska uppgift, en montessorirapport och ja, det finns mer, jag looovar!

Jag har jättetråkigt och vet inte vad jag ska göööra. Vet inte om jag är tillräckligt trött för att sova nu. Aja, vi får se hur jag göör.




låter kanske inte är den bästa, men texten <3!

PussPåEr!

Kommentarer
Postat av: henric med c

APU är hjälp start för flygplan o puberteten har du inte övervunnit den o naturkunskap o monttesoorui eller sorry är k-holm fortfarande i ankeborg fasen ,men klar göran persson va ju o e där ifrån hmmm byt stad för fan?????????????????

2010-04-05 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0