Vart tar lovet vägen?!

Godmorgon!
Idag mår man som man förtjänar, fast det kunde varit värre!
Harrys igår var stendött till en början, så vi stack till lilla & drack upp oss och sedan tillbaka! Då var åtminstonde musiken igång och fotbollen av! Senare så blev det mer drag och vi dansade så vi höll på att tuppa av! Jag tror nog att Linnea var den mest taggade bruden på hela dansgolvet, helt hög!;)
Vi blev kvar till stängningsdax, och yttligare tjugo minuter straxt utanför. Sedan så promenerade jag, Becca och Robban iväg, hemåt trodde jag, men det blev en jävla omväg! Tog mig en och en halv timme att komma hem, stöört! Men fick sällskap av Robban hela vägen, haha, han hade inget val!
Så jag ska vara glad övet att jag slapp gå själv, hatar det när det är mörkt!
Nu har jag varit vaken i drygt en halvtimme, mamma ropar att det är mat, hallå?! jag har inte ens klivit upp från sängen, det här ser ut att bli en hård daaag...

Förresten, den dära killen som jag skrev om igår från Tele2, har börjat smsa och ringa mig, helskön kille! HAHA :)
Nej, nu ska jag DUSCHA.
Puss! /e

Kommentarer
Postat av: linnea

2010-04-08 @ 13:44:45
URL: http://joli
Postat av: linnea

men empan då! var väl bra att ngn var taggad. men hög var jag fan inte! ;)

2010-04-08 @ 13:45:32
URL: http://jolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0