Change Me - Keri Hilson, Akon

Då var det söndag igen, hemskt vad dagarna går fort! Jag ogillar söndagar fortfarande, för jag får aldrig arslet i vädret att göra någonting!
Ligger i sängen, funderar på att bädda den bara för att ha någonting att göra liksom. Sen poppa min sista popcornpåse och slå på en gammal film som man har sätt tusen gånger om? Låter lockande va?! Jag ser mest fram emot popcornen! Jag ska sno mammas bil en stund och åka till pressbyrån och till willys senare, måste ladda på mobilerna oså.
Nej, nu ska jag gå och poppa popcorn, sen kolla runt lite på datorn om man kan tröstshoppa lite i detta väder! Vill ju i alla fall undvika att gå ut! Är sugen på bikinin på Nelly, och kanske något annat kul på H&M eller något! :)
Förresten så borde dom snygga skorna och vårjackan jag beställde från H&M komma snart, antingen denna vecka eller nästa! Aslänge sen jag beställde dom sakerna nu ju, men som sagt så är H&M inte dem snabbaste när det gäller leverans! Fast iofs så gör det ingenting just nu, eftersom jag endå inte kan använda något av de förns all jävla snö smälter undan! Och det ser ju ut att kunna ta ett tag eftersom det bara kommer mer och mer hela jävla tiden!

Vad ska man göra i veckan då nu när det är lov?! Det är en bra fråga.. På onsdag ska jag i alla fall klippa mig klockan 14:00. Och på Torsdag ska jag förhoppningsvis till min lillebrors syster i Järna. Annars har jag inget speciellt inplanerat. Vad sägs om Harrys på onsdag? Är det ovärt eller!? bara varit inne där och vänt så jag vet inte, och nu när det är lov så är det ju helt okej att gå ut en onsdag! :)

Förresten så sökte jag sommarjobb i fredags, och jobb efter studenten ocksååå! Bara att hålla tummarna nu då! :)

/Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0