I Have A Dream.

Jag har varit lite seg med bloggandet nu under lovet, det måste jag erkänna! I onsdags stod det utgång på schemat! Jag hämtade upp Becca vid station, sen åkte vi vidare hem till mig och gjorde oss iordning. När vi var klara så hämtade Victor upp oss och sjutsade oss till Sibylla typ, där vi mötte upp Jocke och inväntade Linnea. Sen stod det förfest på schemat hemma hos Johan, treeeeeevligt! :) Straxt efter elvatiden så drog vi oss ner mot harrys, Victor skjutsade ner oss brudar! Snäll han ääär! :)
Inne på harrys var det drag som tusan, sjukt kul! Vi dansade arslet av oss och träffade massa trevligt folk. Jag var så sjukt torr i käften och helt slut i benen & fötterna när jag kom hem! Vid tvåtiden när harrys stängde skulle vi med några skåningar på efterfest, men Becca ville hem, så jag fick ge med mig och åka hem jag med!

I torsdags vaknade jag upp av att Josse ringde och väckte mig vid halv tio. Vi snackade massa skit! Jag var sjukt seg i huvudet och torr i halsen, så jag lät antagligen som en karl! haha. Segade hela torsdagsförmiddagen, sen efter lunch så kom pappa och hämtade mig, och vi åkte hem till farfar en stund. Sen vidare till Flen, där vi käkade hamburgare&pommes i kiosken. Efter det drog jag och hämtade Beccis, och vi for till Lager157 en snabbis, jag inhandlade endast en grå tjocktröja med dragkedja, (eftersom jag var där dagarna innan med pappsen!). Kom hem vid niotiden och så var den dagen förbi också!

Igår stod det utgång på schemat, jag var inte taggad alls! Fixade dricka och allt, men mina planer blev inte som planerat. Jag hade ont i huvudet, och var inte alls sugen på att dricka alkohol, så jag stannade hemma! Eller nej, inte hemma! Jag åkte hem till Kristofer, och vi kollade tv och massa skit på Existenz, saker som Kristofer tyckte var askul men jag tyckte inte det var något speciellt?! Han har lite sjuk humor alltså, det måste han fasiken erkänna!
Idag så har Krille & jag varit och hälsat på Sandras och Andreas lilla bebis Alicia, hur söt och liten som helst, skapligt sugen man blir på att skaffa en själv alltså! Men det var nästan läskigt att hålla i henne eftersom hon var så liten, bara två dygn ju! Man trodde ju att hon skulle gå sönder, hihi! Lycka till med lilla flickan nu, och stort grattis till er S&A, jag kan inte annat än önska er lycka till och vara sisodär avundsjuk på er på ett litet hörn (a);)

Nu ikväll har jag inte gjort någonting alls, har väldigt tråkigt. Lillebror & jag käkade kebabpizza förut, och jag var ute och gick i blötsnön med hunden. Nu står det duschen på schemat, sen ska jag fasiken lägga mig, och imorgon ska jag njuta av min sista sovmorgon, innan praktiken börjar igen! JAG VIIIIILLLL IIIINTEEEEEEEEEEEEEEEEE:(
Ge mig ett längre lov, tack!


PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0