ingen här som känner mig.

Blogg.se har som sagt inte fungerat för mig på flera dagar, därför jag varit väldigt seg med uppdatering! Nu tänkte jag i alla fall skriva några rader. Praktiken har snart pågått i en vecka, och det är väl som det är, finns inte så mycket mer att göra, bara bita ihop och vara där. Inget fel alls på personalen eller barnen, men eftersom jag inte vill jobba med barn i framtiden så är det lite jobbigt. Har liksom inget intresse för det, men man får göra det bästa av situationen!
Efter praktiken så är jag alltid jättetrött, helt slut rent utsagt! Så mina dagar består av praktik, hem och äta, sova, ut med hunden, sen kväll och man ska sova igen. Sen fortsätter det så.. Ganska trist om jag får säga det själv! Men idag har jag hållt mig vaken efter praktiken. Var nere på stan med mamma förut och kollade efter present till Krille från mamma, men vi hittade inget kul. Så vi får ta en sväng imorgon när jag slutar istället.
Natten till idag så skjutsade jag hem pappa, kom hem vid tjugo över tolv drygt. Läskigt att åka till & från Flen i mörker, dock var Krille med som sällskap! :)

Imorgon blir det praktik 8:30 till 13:30 sen slutar jag (ska egentligen ha lektion i skolan) men skippar den imorgon, Blir så stressigt annars. Ska hem till Krille och fira honom, han fyller ju tjugo år imorgon! Stora killlen! :D och så ner på stan oxå. Sen på kvällen blir det party, hemma hos ÄÄÄDAM tror jag :) Får se om någon rolig person vill hänga med dit, annars blir det något annat!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0