Jag tar dig ' Om jag vill ha dig

Jag har skickat in min rapport till Camilla nu, hon blev stolt äver mig! :D Jag har också gjort klart frågorna om islam i religion! Nu ikväll har jag hunnit med att ta en långpromenad med hunden i ovädret, och varit och tittat på lägenhet med mamma. Den var inte speciellt märkvärdig om man säger så!
Jag duschade precis, så nu ska jag gå och borsta mina onda tänder, sen ta en alvedon och försöka sova. Det dunkar på hela vänster sida vid käken, inte skönt alls :/
Får se om det blir skola imorgon, jobbigt när det dunkar i hela huvudet. Jag kanske blir tvungen att ringa till tandläkaren imorgon igen?! jag vill hels undvika det, jag hatar tandläkarn..

godnatt

saknar dig så det gör ont, kom tillbaka till mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0