Jag Vill Ha Dig.

Igår pallrade jag iväg mig till praktiken, men det var fan värsta dagen där! Jag hade världens mensvärk, orkade inte göra någonting! Blä på det! Nu har jag i alla fall sportlov en vecka! SKÖNT som fan!
Igår kväll blev det utgång efter mycket om och men, Becca kom hit och vi gjorde oss iordning. Sen drog vi hem till Henke. Där var det massa folk, vissa var konstiga! Menmen..
Träffade Linneaaaa där, och vi drog ner på krogen! Vi dansade som sjutton inne på picosso och blev bjudna på cider på Lilla krog! Det var nice! Kom hem vid tjugo över två, då hade jag sjukt ont i huvudet och var astjock i halsen! Det gick hett till inne på picasso! Haha. Nice kväll igår alltså! "Sugrören är för korta, dom åker ner i flaskan!" " Jag ska ha en blå cider, om inte det finns så ska jag ha en rosa!", (fick dock nöja mig med en gul..)

Jag var precis och kollade på en lägenhet på Sörmlandsgatan, en tvåa, en vindsvång. Jättemysig, men lågt i tak i vardagsrummet, så blir svårt att möblera.. Annars var den rätt så stor faktiskt, egen trappa och massa stora garderober! :)
Skrev på en intresseanmälan, men måste snacka med bostadsbidrag och så innan jag bestämmer mig!
Idag ska jag fan inte gå utanför dörren mer än med hunden, fyfan vad jag hatar snö nu, det är alldeles för mycket nu, det räcker fan nu, man kan ju inte ta sig fram ute snart!

Nu ska jag återgå till mitt slappande här i sängen, sen käka lite maaaaaaat! :)

Ha en trevlig lördag, boys and girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0