Let it rock.

39.7 graders feber igår, gissa om jag mådde piss eller inte?! FYFAN säger jag bara. Nu har jag inte tagit tempen, gick precis upp. La mig vid elva igår och vaknade nu! Trots det så är jag fortfarande trött.
Jag har jätteont i huvudet och i halsen när jag sväljer. Min näsa rinner som en fontän och jag har ont i hela kroppen! Jag ska göra iordning lite frukost och se om jag får i mig något..
Igår fixa Krillepung min dator, så nu har jag Windows 7 istället för Vista, lite coolt om jag får säga det själv faktiskt!
Imorgon ska klassen åka till Stockholm, och jag verkar inte kunna följa med om jag mår så som jag gör nu.. Jag som vill med, sett fram emot det länge ju! :( Det jobbiga är ju om jag hänger med, och blir sämre framåt eftermiddagen/kvällen, brukar vara så för mig, och vi ska inte komma hem förns vid tolvtiden på natten.. det kan bli lite jobbigt faktiskt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0